Vihreät hakee kahta vaalityöntekijää Varsinais-Suomeen ja Turkuun

10.09.2024

Vihreät hakee kahta työntekijää tekemään kunta- ja aluevaaleja Varsinais-Suomen alueella ja Turussa ajalle 18.11.2024-17.5.2025. Voit halutessasi hakea yhdellä hakemuksella molempiin tehtäviin. Kerro kuitenkin selkeästi hakemuksessasi, mistä tehtävistä olet kiinnostunut.

Lähetä hakemuksesi viimeistään keskiviikkona 25.9.2024 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikkoon “Vaalityöntekijä Varsinais-Suomi/Turku”. Laita asiakirjat sähköpostin liitteeksi PDF-muodossa, tiedostonimissä sukunimesi ensin. Haastattelut pidetään lokakuun alussa ja tarvittaessa etänä.

Turun vihreä kunnallisjärjestö hakee vaalikoordinaattoria

Tehtävässä pääset suunnittelemaan ja toteuttamaan vihreää kuntavaalikampanjaa Turussa yhdessä pienen työyhteisön, luottamustoimijoiden ja ehdokkaiden kanssa. Tule tekemään kanssamme parempaa, vihreää Turkua!

Vaalikoordinaattorin työhön kuuluu

• kuntavaalikampanjan suunnitteluun ja toteuttamiseen osallistumista
  • monikanavaisen viestinnän suunnittelua ja toteuttamista
  • sisäistä viestintää ehdokkaille ja vapaaehtoisille
  • vaalitilaisuuksien ja tapahtumien järjestämistä
  • koulutustapahtumien järjestämistä
  • ehdokkaiden tukemista
  • vapaaehtoisten innostamista ja koordinointia.

Etsimme työntekijää, joka on omatoiminen, yhteistyökykyinen ja omaa hyvät viestintä- ja projektinhallintataidot. Taitavana projektityöskentelijänä vaalikoordinaattori osaa pitää monta lankaa käsissään ja organisoida ehdokkaiden ja vapaaehtoisten toimintaa. Edellytämme hakijoilta aiempaa kokemusta projektinhallinnasta ja tapahtumien järjestämisestä, osaamista ja näkemystä nykyaikaisesta ja raikkaasta poliittisesta viestinnästä, erinomaista vuorovaikutustaitoa sekä paineensietokykyä ja priorisointitaitoa. Edellytämme myös vihreää arvomaailmaa.

Eduksi katsomme kokemuksen kampanjoista, poliittisesta viestinnästä, vapaaehtoisten johtamisesta, kouluttamisesta ja koulutussuunnittelusta, sekä vihreän politiikan ja arvomaailman tuntemuksen. Arvostamme ruotsin kielen taitoa sekä Turun kaupunkipolitiikan tuntemusta.

Työsuhde on määräaikainen ajalla 18.11.2024–17.5.2025. Työaika on 35 tuntia viikossa ja sisältää ajoittaista ilta- ja viikonlopputöitä. Palkka on 2760,07 €/kk + kokemuslisät Vihreiden palkkausjärjestelmän mukaisesti. Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p.

Työskentely tapahtuu pääosin toimistolla Turussa. Työntekijä tarvitsee oman tietokoneen.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja & vaalipäällikkö Jesse Kareinen, p. 050 313 9571 (arkisin klo 11-16)

Varsinais-Suomen vihreät hakee vaalikoordinaattoria

Tehtävässä pääset toteuttamaan vihreiden kunta- ja aluevaalikampanjoita koko Varsinais-Suomen alueella. Työtä tehdään osana pientä työyhteisöä ja yhdessä luottamustoimijoiden ja ehdokkaiden kanssa.

Vaalikoordinaattorin työhön kuuluu

• vaalikampanjan suunnitteluun ja toteuttamiseen osallistumista
  • vaalibudjetin seuranta
  • monikanavaisen viestinnän suunnittelua ja toteuttamista
  • sisäistä viestintää ehdokkaille ja vapaaehtoisille
  • vaalitilaisuuksien ja koulutustapahtumien järjestämistä
  • ehdokkaiden tukemista
  • vapaaehtoisten innostamista ja koordinointia.

Etsimme työntekijää, joka on omatoiminen, yhteistyökykyinen ja omaa hyvät viestintä- ja projektinhallintataidot. Tehtävässä pitää pystyä pitämään monta lankaa käsissään ja koordinoida ehdokkaiden ja vapaaehtoisten toimintaa. Edellytämme hakijoilta aiempaa kokemusta projektinhallinnasta ja tapahtumien järjestämisestä, osaamista ja näkemystä nykyaikaisesta ja raikkaasta poliittisesta viestinnästä, erinomaista vuorovaikutustaitoa sekä paineensietokykyä ja priorisointitaitoa. Edellytämme myös vihreää arvomaailmaa.

Eduksi katsomme kokemuksen kampanjoista, poliittisesta viestinnästä, vapaaehtoisten johtamisesta, kouluttamisesta ja koulutussuunnittelusta Arvostamme vihreän politiikan, Varsinais-Suomen vaalipiirin ja hyvinvointialueen tuntemusta. Eduksi katsomme ruotsin kielen suullisen ja kirjallisen osaamisen. Toivomme valmiutta liikkua tarvittaessa koko vaalipiirin alueella ja henkilöauton ajokortti ja oman auton käyttömahdollisuus katsotaan eduksi.

Työskentely tapahtuu pääosin toimistolla Turussa.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Olli Välke p. 050 328 6410 (arkisin klo 11-16).